Op 30 augustus 2019 presenteerde een nieuwe generatie musical zich in Amsterdam, met teasers van nieuwe Nederlandse musicals in ontwikkeling en optredens van vernieuwend repertoire. 1.EenNieuweMusical is een initiatief van Niels van Doormalen, pleitbezorger van vernieuwing in de musical. Als eerste Nederlander ooit volgt hij de master ‘Producing for Musical Theatre’ aan de University of London. Het Engelse musicalwalhalla is voor Niels een belangrijke leerschool, maar zijn toekomst ziet hij hier in Nederland: “Ik zie het als een missie om makers, fondsen, politici en producenten erop te attenderen dat het hier ook anders kan. Amusement en een maatschappelijke betrokkenheid, hand in hand.”
Initiatiefnemer Niels van Doormalen vroeg Marksson Media een artworkstijl en uiteenlopend drukwerk te ontwikkelen. ‘Strak, opvallend en zeker niet oubollig’, was de briefing.
+ artwork + drankviltje + programmafolder + poster
+ roll-up banner + social media content + stickers
Door onze eerdere samenwerkingen begreep Nik direct waar ik naar op zoek was. Zo stond er in no time een unieke artworkstijl op poten, die hij naar volle tevredenheid heeft uitgewerkt in alle media-uitingen van het seminar.”
Niels van Doormalen
1.EenNieuweMusical
FOTO: ISABEAU BOSSCHER
Marksson Media geeft vorm aan cultuur. Grafisch ontwerp en mediaproductie voor musical en theater. Benieuwd naar wat ik voor jouw productie kan betekenen?
Klaar voor aanvang?
Ik auditeer graag naar de rol van creatief marketingpartner!
Stuur een e-mail naar info@markssonmedia.nl of een appje naar 06 185 44 222.
Bellen? Dat heeft niet zoveel zin, want mijn telefoon staat vaak op stil (ik kom te veel in theaters denk ik). Stuur me een berichtje en ik neem zo snel mogelijk contact met je op!